Як подати заяву на призначення пенсії? Зробіть це онлайн!
Опубліковано
01жовтня в управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради відбулась зустріч з представником Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області – Волошиною Ольгою Сергіївною.
Фахівець Пенсійного фонду повідомила про модернізацію сервіса подання заяви на призначення пенсії, розроблено покрокове заповнення даних та анкету-опитування для зручності визначення документів, скан-копії яких необхідно подавати для призначення пенсії.
Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою КЕП, надається можливість сформувати та подати заяву на призначення пенсії, а саме:
– Крок 1 – заповнити атрибути заяви на призначення пенсії (персональні дані; адресні дані; дані документів, що посвідчують особу; контактні дані тощо);
– Крок 2 – відповісти на питання анкети-опитування для визначення документів, скан-копії яких необхідно надати;
– Крок 3 – прикріпити скан-копії документів, наявних у користувача.
В результаті користувач отримує екранну форму з повною заявою на призначення пенсії, заповненою за результатами кроків 1-3, в якій надається можливість:
– подальшого редагування заяви;
– формування друкованого образу заяви та анкети-опитування;
– підпису заяви КЕП та її відправки до ПФУ.
За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії.