Державна реабілітаційна установа “Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю”

Державна реабілітаційна установа "Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю"
  • правила експлуатації комп’ютерної техніки і систем зв’язку;
  • технологію опрацювання даних, робочі інструкції, програмне забезпечення, що використовується;
  • послідовність виконання операцій у комп’ютерних системах (мережах);
  • правила захисту інформації.
  • готувати до роботи устаткування  – оперувати з файлами;
  • працювати в текстовому редакторі з введенням тексту та його редагуванням;
  • редагувати растрові та векторні цифрові зображення;
  • створювати та демонструвати електронні презентації;
  • виконувати операції з базами даних на комп’ютерному устаткуванні;
  • виконувати інші операції технологічного процесу опрацювання інформації;
  • керувати режимами роботи периферійного обладнання;
  • своєчасно застосовувати коригувальні дії в разі появи недоліків у роботі устаткування;
  • здійснювати передавання (приймання) інформації по мережах;
  • у разі необхідності виконувати обов’язки секретаря керівника (організації, підприємства, установи), вести діловодство.

Що будемо вчити?

Комп’ютерні системи та мережі, робота у операційних системах сімейства windows, найпопулярніші офісні пакети від текстових редакторів до електронних таблиць та баз даних, популярні растрові та векторні графічні пакети, основи нелінійного монтажу та багато іншого!

  • нормативні, методичні та інші інструктивні матеріали з організації та ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності;
  • основи облікової політики, систему регістрів бухгалтерського обліку, порядок і способи реєстрації інформації;
  • правила документообігу і технологію оброблення облікової інформації на підприємстві;
  • систему і форми внутрішньогосподарського обліку, звітності і контролю.
  • перевіряти одержані первинні документи за формою та змістом;
  • систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах, у потрібному аналітичному розрізі до відомостей, виводити підсумки цифрової інформації у цих документах за її видами, напрямками та періодами;
  • готувати проміжні розрахунки, необхідні для здійснення обліку господарських операцій, та подавати їх до розгляду;
  • готувати дані та форми документів для розрахункових операцій;
  • вносити записи в журнали обліку бланків суворої звітності, цінних паперів тощо.

Чому навчимося?

Робота на персональному комп’ютері у операційних системах сімейства windows, офісні пакети: текстові документи та електронні таблиці, бухгалтерський облік  та документознавство, Законодавство України  та багато іншого!

  •  склад бджолиної сім’ї;
  • роль матки, робочих бджіл та трутнів, життєдіяльність бджолиної сім’ї протягом року;
  • вимоги до вуликів, реманенту, який застосовується під час догляду за бджолами, для викачування меду та переробки воскової сировини;
  • правила користування інструментом.
  •  виконувати подібні та допоміжні роботи з догляду за бджолами;
  • підготовляти вулики з бджолами та перевозити їх на медозбір;
  • проводити профілактичний догляд за вуликами;
  • ремонтувати, натягувати  і навощувати рамки;
  • дезінфікувати вулики та інвентар, вживати профілактичних заходів щодо боротьби з хворобами та шкідниками бджіл.

Що ми будемо вивчати?

Вивчатимемо споконвічне українське ремесло – бджільництво! Як живе бджолина сім’я, що необхідно знати та вміти, що б у результаті бджоли дали смачний та корисний мед, фізиологія та соціологія бджіл, догляд зв бджолиними сім’ями  та багато іншого!

  • правила виконання манікюрних робіт;
  • правила санітарії та гігієни;
  • призначення манікюрних інструментів;
  • види лаків, способи  підбору та приготування лаків  різних кольорів  та  відтінків, види сучасних косметичних, рослинних засобів, олій та глин для масажу та догляду  за шкірою рук і нігтями;
  • правила виконання масажу, правила обслуговування клієнтів та принципи професійної етики; способи надання першої медичної допомоги.
  • гігієнічно чистити нігті на пальцях рук;
  • знімати лак;
  • обпилювати нігті для надання їм потрібної форми та довжини;
  • виконувати мацерацію рук;
  • обробляти кутикули та  шкіру нігтьових валиків  пальців рук;
  • робити масаж  рук і доглядати  за шкірою рук та нігтями;
  • підбирати та  готувати комбіновані  лаки різних  кольорів  та відтінків, полірувати нігті, покривати їх лаком;
  • дезінфікувати інструмент.

Що будемо вчити?

Красиві доглянуті нігті – візитна картка сучасної людини. Доглянуті руки та ідеальні нігті додають впевненості у собі, підіймають настрій та неодмінно привертають увагу оточуючих, доставляючи усім естетичне задоволення. Тому ця професія зараз необхідна, престижна і чудово оплачувана.

  • будову та властивості шкіри, волосся людини;
  • основи санітарії та гігієни;
  • склад та властивості матеріалів та парфумерно-косметичних засобів для виконання різних видів перукарських робіт;
  • основи професійної етики;
  • технологічну  послідовність виконання основних видів перукарських робіт.
  • виконувати послуги з миття голови;
  • виконувати прості, класичні чоловічі, жіночі та дитячі стрижки;
  • укладати волосся феном, виконувати гарячу завивку волосся горизонтальними локонами, прості зачіски із застосуванням бігуді;
  • виконувати весільні зачіски;
  • виконувати послуги з хімічної завивки;
  • фарбувати волосся сучасним методом, знебарвлювати волосся.

Чому будемо навчатися?

Майстер перукар – справжній художник, який працює над кожною людиною, як над власним полотном. Це не дивно, адже стрижка — процес творчий. І якщо фахівець здатний створювати справжні витвори мистецтва, що відповідають високій планці сучасної моди, то він обов’язково доб’ється успіху.

  •  виконувати ручні та машинні шви;
  • обробляти деталі виробів;
  • виконувати на машинах або вручну операції з підготовки до пошиття виробів;
  • регулювати натяг ниток та частоту строчки швейної машинки.
  •  виконувати обробку простих та середньої складності деталей виробу;
  • виконувати пошив спідниць, штанів, блуз, чоловічих сорочок;
  • працювати на краєобметувальних машинах та спецмашинах;
  • використовувати в роботі різні текстильні матеріали та фурнітуру.

Що вивчатимемо?

Для опанування професії потрібно вміти не тільки шити, а й знати технологію швейного виробництва, види тканин і їх властивості, принцип роботи швейного обладнання. Професія швачки чудово підійде тим особам, які можуть працювати вдома. Пошиття на замовлення буде їхнім додатковим джерелом доходу.

  • закріплювати  нитку на тканині різними способами, добирати  нитки;
  • обробляти краї і кути виробів, заметувати рубець;
  • виконувати початкові шви ручної вишивки.
  •  працювати з малюнком для вишивки;
  • використовувати в роботі різні види орнаментів;
  • вишивати хрестиковими  швами;
  • виконувати прості та середньої складності мережки на різних матеріалах;
  • правильно розміщувати візерунки на виробах;
  • будувати композицію узорів простої та середньої складності для різних технік вишивки;
  • вишивати на різних матеріалах техніками: занизування, штапівкою, лиштвою, солов’їними вічками, зерновим виводом, набируванням, вирізуванням,  низзю, верхоплутом та ін.
  • вишивати різними видами гладі;
  • вишивати складні мережки;
  • оздоблювати одяг та предмети побутового призначення вивченими техніками.

Що ми будемо вивчати?

Це ремесло є одним з найдавніших видів декоративного мистецтва в Україні. Вишиванням традиційно займалися практично в кожній українській родині, саме тому українську “вишиванку” знають у всьому Світі. Орнаментальне або сюжетне зображення на тканині або шкірі, виконане вручну, завжди високо цінувалося.

  •  види і властивості матеріалів для ремонту взуття;
  • основні технологічні параметри ремонту взуття;
  • оснащення та інструменти для організації праці;
  • основи конструювання окремих деталей взуття;
  • основні принципи складання   прейскурантів (цін) на ремонт взуття.
  • виконувати розтяжку халяв чобіт;
  • виконувати пофарбування та оздоблення взуття;
  • виконувати заміну бантів, пряжок, блочків, гапликів, ґудзиків;
  • виконувати ремонт деталей верху і підкладки взуття та порушених скріплень;
  • виконувати заміну підметок і набійок;
  • укріплювати і ремонтувати гумові та шкіряні каблуки.

Чому навчатися будемо?

Ця професія існує з давніх часів і продовжує швидко розвиватися. Своєчасний ремонт взуття, подовжує термін його використання, відновлює первинну форму, покращує зовнішній вигляд взуття, яке зазнало пошкоджень. Поки виготовляють та носять взуття, ця професія не зникне.

ХТО МОЖЕ СТАТИ СЛУХАЧЕМ ЦЕНТРУ?

Подати документи на здобуття професії в Центрі можуть*:

  • особи з інвалідністю І-ІІІ групи, які досягли повноліття;
  • є громадянами України та постійно проживають на території України;
  • потребують професійної реабілітації за висновком медико-соціальної експертної комісії (МСЕК);
  • не мають протипоказань для навчання та подальшої роботи за професіями, за якими проводиться навчання в Центрі;
  • мають освітній рівень, достатній для володіння відповідними професіями

*Особи з інвалідністю, стан яких унеможливлює проведення реабілітаційних заходів, зокрема професійне навчання, та які мають медичні протипоказання, до Центру не приймаються. 

Додаткову інформацію можна отримувати в Приймальній комісії Центру:

Тел.: (04596) 40-010, (068) 354-01-35, (095) 915 – 10-61

Більш детальніша інформація на сайті Центру

Адреса Центру:

урочище «Туровча лісова», 2, с. Лютіж,
Вишгородський район, Київська область, 07352

Також зверніть увагу...