Забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 за допомогою послуги сурдоперекладача

Забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 за допомогою послуги сурдоперекладача

Шановні відвідувачі, на сайті Міністерства соціальної політики України для вас працює «гаряча лінія» 1539.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть у розділ “Почуй мене” у головному меню сайту:

та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Яку інформацію ви можете отримати:

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Також зверніть увагу...