Як оформити субсидію онлайн: покрокова інструкція
Опубліковано
Сьогодні оформити субсидію можна через мережу Інтернет.
Для цього потрібно:
1. На головній сторінці сайту управління (https://uszn-dobr.gov.ua) скористуватися кнопкою “Житлові субсидії: подати завку” (позначка 1 на мал. 1) у розділі “корисні посилання”.
Також Ви можете переглянути всі доступні Е-Сервіси у розділі “Онлайн-сервіси” (позначка 2 на мал. 1)
Користувачі мобільної версії сайту знайдуть кнопку “Житлові субсидії: подати завку” унизу головної сторінки (позначка 1 на мал. 3)
2. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ ), де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу
Крок 1
У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
Крок 2
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
– Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
– Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії
Крок 3
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.
Результат
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.
Про всяк випадок збережіть його.
2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.
3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.
5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.