Звіт про роботу управління соціального захисту населення за період з 16 березня по 20 березня 2020 року

Звіт про работу управління

Відділ грошових виплат і компенсацій

Протягом тижня прийнято 98 заяв про призначення соціальних допомог та субсидій, в т.ч.:

  • допомог та компенсацій – 87;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 10;
  • субсидій на придбання твердого пічного побутового палива – 1.

Протягом тижня призначено:

  • державних соціальних допомог та компенсацій –302 сім’ям;
  • житлових субсидій – 34 сім`ям.

Роздруковано та перевірено правильність перерахунків субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 34 особові справи.

Видано довідок про перебування (не перебування) на обліку як отримувача державних соціальних допомог та повідомлень про призначення              допомог та житлових субсидій – 45громадянам, закрито особових рахунків по виплаті різних видів державних соціальних допомог – 35.

Протягом робочого тижня відбулося 2 виїзди «Мобільного соціального офісу», прийнято 27 громадян з питань призначення всіх видів соціальних допомог.

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг

Взято на облік та введено до ЄДАРП 12 нових особових справ отримувачів пільг.

Прийом пільгової категорії громадян (надання консультацій) – 59 осіб.

Видано довідок про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків – 17 осіб.

Проведено перевірки списків осіб, які мають право на одержання разової грошової допомоги до 9 травня, внутрішньо переміщених осіб відповідно запитів Департаменту соціального захисту населення Донецької ОДА, Донецького обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Державної міграційної служби, Центру зайнятості, Фонду соціального страхування, відділу грошових виплат і компенсацій та Управління Пенсійного фонду по 986 особам.

Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та реалізації пільг населення

Видано 8 направлень особам з інвалідністю на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації ( далі-ТЗР).

Надано 12 консультацій особам з інвалідністю щодо отримання ТЗР.

Підписано 7 актів – приймання робіт (надання послуг) та укладено 7 договорів про забезпечення ТЗР.

Взято на облік та внесено змін до Централізованого банку даних з проблем інвалідності – 7 осіб.

Прийнято заяви на обслуговування до територіального центру соціального обслуговування для надання соціальної послуги від 24 осіб.

Надано консультацію 1 особі щодо влаштування до будинку-інтернату загального типу, та 1 консультацію до дитячого будинку-інтернату.

Надано 1 консультацію особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи стосовно компенсаційних виплат у 2020 році.

Надано 2 консультації та прийнято 2 заяви щодо надання матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету.

Прийнято 4 заяви від батьків на дитяче оздоровлення.

Сектор державних соціальних інспекторів

Здійснено 139 перевірок сімей з метою визначення їх права на призначення різних видів соціальних допомог (субсидій).

Сектор по контролю за призначенням та виплатою пенсій

Проведено перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій:

  • нового призначення – 8 особових рахунків;
  • перерахунків – 22 особових рахунка;
  • допомога на поховання – 26 особових рахунків.

Відділ з питань праці та юридично-правової роботи

Проведено щотижневий оперативний моніторинг стану заборгованості із виплати заробітної плати в розрізі підприємств міста. Заборгованість із виплати заробітної плати станом на 18 березня 2020 року відсутня.

Прийнято 4 пакети документів на реєстрацію колективних договорів організацій міста.

Зареєстровано 5 колективних договорів і змін та доповнень до них.

Надані 2 методичні та консультативні послуги щодо реєстрації колективних договорів та внесення змін до них.

Підготовлені та надіслані запити стосовно виконання плану заходів щодо організації роботи із забезпечення прав осіб з інвалідністю, заходи з поліпшення стану безпеки та гігієни праці, Регіональної програми ВПО, Стратегії ВПО, Стратегії подолання бідності.

Підготовлені документи та проведені закупівлі по управлінню.

Відділ обліку і звітності

Протягом тижня здійснені виплати:

  • допомоги сім’ям з дітьми; малозабезпеченим сім’ям; особам з   інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю; допомоги особам, які здійснюють догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, у тому числі допомоги на догляд; допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, виплати на відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» на загальну   суму 749634,77 грн.;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату                     житлово-комунальних послуг, у сумі 1063154,69 грн.;
  • на забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю на загальну суму 198298,37 грн., в тому числі: протезно-ортопедичні вироби –     182794,37 грн., крісла колісні – 15504,00 грн.;
  • на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в сумі 10021,31 грн.;
  • пільг особам з інвалідністю по зору на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 13113,23 грн..

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб

За поточний тиждень із заявами щодо видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи звернулось 19 осіб (з них 6 вперше).

Із заявами про призначення щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг протягом тижня звернулось 28 внутрішньо переміщених осіб.

20 березня 2020 року відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних із призначенням (відновленням) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Комісією було прийнято рішення щодо:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 34 внутрішньо переміщеним особам на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Також зверніть увагу...