Інформаційно – аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік в Управлінні соціального захисту населення Добропільської міської ради

Інформаційно – аналітична довідка про підсумки роботи

Право громадян на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Задоволення справедливих вимог заявників є одним із найважливіших напрямів стабілізації розвитку громадянського суспільства

Робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому протягом 2018 року проводилась відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказів начальника управління.

Протягом 2019 року до управління всього надійшло 471 звернення, що   на 4,5% (-22) менше у порівнянні з 2018 роком (було 493 звернення), з них:

  • 167 (було 187) кількість звернень, що надійшли до управління поштою (письмові звернення) через органи вищого рівня (виконавчий комітет Добропільської міської ради).
  • 304 (було 306) загальна кількість усних звернень.

Усні звернення  були подані громадянами на:

– особистих прийомах начальника управління та заступників начальника управління – 226 звернень, що на 2 звернення менше у порівнянні з минулим роком   (було 228 звернення);

– «пряму лінію» – 34 звернення, що на 1 звернення менше у порівнянні з минулим роком (було 35 звернень);

– виїзних прийомах начальника управління та заступників начальника управління – 44 звернення на 48 виїзних прийомах у містах Білицьке та Білозерське, селищі міського типу Новодонецьке та селищі Водянське, що на 1 звернення більше ніж у минулому році (було 43 звернення).

За звітний період колективних звернень не надходило.

Кількість повторних звернень у порівнянні з 2018 роком зменшилася на 30,8% і становить у звітному періоді 9 звернень, або 1,9% від загальної кількості звернень (було у 2018 році – 13 звернення, або 2,6% від загальної кількості звернень). Аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень є виникнення у заявника нових питань, уточнення щодо отриманих відповідей, а також незгода заявників з наданими роз’ясненнями. З метою запобігання надходження повторних звернень від громадян спеціалістами управління у межах компетенції надаються ґрунтовні відповіді.

Серед питань, що турбували громадян основними були:

  • призначення житлових субсидій – 119 звернення, або 25,3 % від загальної кількості звернень;
  • призначення та виплата допомог – 112 звернень, або 23,8 % від загальної кількості звернень;
  • забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації – 9 звернень, або 1,9% від загальної кількості звернень;
  • встановлення статусів та надання матеріальної допомоги – по 8 звернень, або 1,7% від загальної кількості звернень.

З метою забезпечення виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» наказом начальника управління від 20 грудня 2018 року № 163/02-13 затверджені графіки особистого і виїзного прийомів громадян керівними працівниками управління та телефонного зв’язку «Пряма лінія» на 2019 рік. Діє комісія з питань розгляду звернень громадян; затверджено план заходів щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до управління; створено «гарячі лінії», телефон «Довіри».

Також зверніть увагу...